torsdag 23. februar 2012

stor lita jente


Kjære veslejenta mi - graturerer meg dagen!

Du kom som sistemann i jente-gjengen, lille gode raringen min!
Tenk at du har blitt så stor - 3 år allerede, tida går fortere og forter og fortere...
"Nåj æ bli toj..." sier du, og er enig i at du er litt liten enda, selv om du kan klare nesten allting!

I dag skal vi feire med hjertekake og muffins, og kose oss skikkelig!
Jeg gleder meg til årene som kommer, sammen deg og de fine søstrene dine.
Livet med dere tre er som et eventyr, takk for at vi får ha dere her hos oss 

6 kommentarer:

  1. Rørende bursdagshilsen fra mammaen til en flott 3-åring:) GRATULERER med dagen til henne:)
    Kos dere:)
    Varm klem fra Trine

    SvarSlett
  2. Gratulerer til 3 åringen :)
    Fint innlegg.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 3 åringen!
    :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med en flott treåring!

    SvarSlett
  5. De vokser så fort! Men det ser ut til å bli en nydelig kake, da. Gratulerer med og til treåring!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...