fredag 31. august 2012

urter i boks

Hver sommer reiser vi til slektsgården i Telemark, og hvert år er det noe småtteri som lurer seg med hjem.
I år lette og lette og lette jeg etter gamle te-bokser.
Svigerinna mi og jeg ryddet potetkjellern for noen år siden, og jeg var sikker på at vi hadde sortert ut
alle de fine gamle te-boksene som ikke hadde gått i oppløsning enda.

 

I sommer fikk jeg for meg at jeg MÅTTE ta med noen hjem og bruke dem som urte-potter, 
men uansett hvor og hvor mye vi lette, fant vi ikke det store lageret vi trodde vi hadde.
Jeg fant igjen noen få bokser her og der, så urte-potter ble det, men hvor i all verden er resten?
En dag finner vi dem vel på et eller annet merkelig sted på gården...

Noen melkeflasker lurte seg også ned i bagasjen, jeg fant til og med plast-korker til dem.
En helflaske, en 1/2-flaske og en 1/3-flaske. Nydelige blomstervaser og veldig fine i vinduet.
Jeg liker gjennomsiktig pynt! Ikke så lette å fotografere med et enkelt kamera, men du får kansjke en ide?

Ellers grubler jeg mye på hvordan det skal bli å komme i gang med stort byggeprosjekt i vinter.
Men først må tegninger fintegnes, byggesøknad sendes, planer legges. Moro, spennende og litt skummelt!
Jeg tar veldig veldig gjerne imot tips om god og fin bygge-på-og-ut-kilder på nett :)

Har du noen store eller små prosjekter i høst? Del da vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...