fredag 21. september 2012

velkommen!

 
 
 
Sånn er det på trappa mi nå - velkommen inn!

Helgeryddesjauen førte til fjerning av rusk og rask og gamle filler og litt forskjellig annet,
lyktene fikk til og med pusset glassene siden lyktesesongen er på vei.

Jeg synes de gamle dørkansene er så fine - den første ble hengt på veggen da jeg var lei av å ha
den på døra. Den ble liksom bare hengende, og etterhvert har den fått selskap
av andre avlagte kranser der oppe på knaggen.

Det er deilig å være liksom-husmor mens jeg leter etter ny jobb, det blir tidsnok vanlig travel hverdag igjen.

God helg til deg som leser - ønsker deg ei deilig helg!

1 kommentar:

  1. Fin trapp. Nydelige høstbilder dette her :) Blir så glad når jeg oppdager nye fine blogger der ute. Her har vi enda en, som jeg mer enn gjerne følger videre.

    God mandag og uke til deg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...