tirsdag 20. november 2012

Hjemmelagde diamanter


Jeg har juveler i vinduskarmen. Fine, hvite papir-diamanter, jeg liker
dem så godt der de ligger, prangende selv om de bare er av papir.

Jeg ble inspirert av An-Magritt sine - de er i sølv og gull og veldig
sofistikerte, jeg valgte hvitt for å fremheve fasongen - som jeg elsker!


 

Jeg har brettet dem selv etter mønster fra minieco.co.uk, der
finner du både mønster og instruksjoner. Jeg lurer på å spraye mine
med litt sølvspray, lurer på om det blir kult?

Det er noen andre edelstener på den nettsiden også, lurer på om jeg må
lage noen sånne til jul... jeg har litt dilla på papir-pynt i år, etter
å ha sett noen super-lekre papirdekorasjoner fra HouseDoctor.



Jeg har hentet inn det lille "huset" fra hagen - der ute er det jo ingen som
ser det lenger. Og så elsker jeg den fine og litt rare blad-begoniaen min.
Første gang jeg har hatt en plante der jeg kniper vekk blomstene fordi jeg 
ikke vil ha dem - på denne er det definitivt bladene som er dekorative.


I huset  bor det foreløpig et par svibler. De skal visstnok bli lilla, men
enn så lenge ser de veldig grønn-hvite ut. Spent på om de skifter farge!

  

Vinduskarmene er enda trehvite etter at vi skiftet vinduer i høst.
De skal egentlig bli hvite, men jeg er litt usikker, det er koselig med
bøk fra IKEA enn så lenge...

Skal du brette diamanter før jul i år?
Og hva tror du om sviblene - blir de hvite eller lilla til slutt?


2 kommentarer:

  1. Det var noen søte diamanter! =)

    SvarSlett
  2. Kjempekule diamanter !
    Likte de hvite jeg, fin kontrast til det grå brettet :)
    Svibler er så fine, må i vei å kjøpe ;)

    Janne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...