torsdag 17. februar 2011

Alt i boks...

...eller kurv eller krukke. Når plassen er liten og mye står framme gjelder det å pakke det pent inn. Et godt tips for oss trangbodde er beholdere. En liten kurv med flux og tannkrem i vinduskarmen, kvitteringer i en saltbutt på veggen. Ladere i en krukke, lommetørklær i en annen, småtteri i en tredje

Heng opp! Radioen er festet under hylla med metallbånd

gjem det bort i kurver, krukker og bokser
hengende hyller og blomsterkrukke med kjøkkenredskaper
små bokser og glass samlet gjennom mange år
Kjøkkenutstyr har jeg gjerne lett tilgjengelig - jeg liker å lage mat! For å unngå støv henger det jeg bruker framme - resten ligger i skuffen. Knagger, kroker og små hyller finnes det også mye av hjemme hos oss. Det blir lettere å holde orden, rydde og holde det rent. Jeg har ikke akkurat støv på hjernen, men det kommer godt med når jeg får en rydde-raptus.

3 kommentarer:

  1. Jeg er så GLAD for at du har kommet inn i blogspotverden!! ;)
    Og herlige bilder, Anne Camilla. Og jeg GLEDER meg til fortsettelsen. Jeg skal fortelle om deg på bloggen min. Tips og råd om komprimering og sortering og system, det trenger vi alle!

    Loveju.

    SvarSlett
  2. Tusen takk min fine fine venn ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Så fint du har det fine ting, inspirerende :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...