mandag 11. april 2011

høy WAF #2

Her skrev jeg om de nye høyttalerne våre med høy WAF - og jeg lovte å komme med fler bilder etter at vi fikk montert dem. Min effektive mann har altså ikke brukt nesten to uker på å få dem opp (de var ferdig montert samme kveld) - men jeg har somlet veldig med å  ta bilder. Her er de endelig - nesten usynlige høyttalere, perfekt for trangbodde som ikke vil ha store svarte klumper hengende eller stående i den lille stua:


 

Jeg er i grunnen ganske fornøyd med løsningen, nå har vi pent stereonlegg som funker og ganske bra lyd (i allefall mye bedre enn mens vi ventet på disse her, og all lyd kom ut på TVn, hehe). Mannen er også fornøyd (selv om han fortsatt drømmer om egen medie-stue med god lyd), og da kan jeg vel ikke kreve mer ♥


5 kommentarer:

  1. De høytalerene altså! De er både usynlige og lekre på en gang. Løøvit!

    SvarSlett
  2. Får håpe lyden er like bra som utseendet ;)

    SvarSlett
  3. Dette er noe for oss! Vi får fremdeles lyden ut TV`en vi;)Jeg er som deg..store stygge svarte bokser vil jeg helst ikke ha..;)
    Fin dag til deg

    SvarSlett
  4. så utrolig smarte høytalere!! Fine også!

    Takk for koselig kommentar inne hos meg - spørs om det funker i ovn ja ;) hehe.. men tips om du skal kjøpe ny ovn en gang; pyrolyse. Selvrensende ovn. Vi har fått oss det nå, og det er seriøst sprøtt. Alt det svarte som jeg trodde var fastgrodd forsvant :) Herlig

    Ha en deilig dag!
    klem

    SvarSlett
  5. Fantastiske høytalere! De er jo faktisk nesten ikke synlige, selv om de er forholdsvis store.

    Digger foressten at alle bildene dine er "ekte" og viser smårotet som ligger framme til enhver tid i et normalt hjem med barn! Ser hjemmekoselig ut! Jeg er ikke like glad i de sterile interiørbloggene hvor alt ser strøkent ut alltid, selv om man har 20 unger og full jobb. :-P

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...