mandag 16. mai 2011

Grarulerer med dagen!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer, ja! Spise masssse is i dag, da =)
    Mvh Siv

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen!
    Kos dere! :)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Gratulerer til deg også :)
    Håper du har hatt en fin dag ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til deg og dine!

    SvarSlett
  5. Så fin bunad :) Imponert over den broderinga der ;) Og tipper den lille frøkna følte seg fin :)
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen!! Nydelig bunad, og vet du hva - jeg har en nesten lik hengende i skapet! Den venter på at eldstejenta skal vokse inn i den. Farmor fra Sunnmøre hadde den som ungpikebunad, men jeg vet ikke hvilken bunad dette egentlig er? Vet du? Den ligner jo ikke spesielt på Sunnmørsbunaden..

    SvarSlett
  7. Vi har kost oss og spist masse is og hatt en fin dag! (Bildet er ikke fra i år, men bunaden har fått ny stakk og passer fortsatt. Lua blir ikke brukt dessverre...)

    Bunaden har vært svigermors (altså Ingrid somkommenterer over her, klem til deg!) og er en "Hulda garborg-drakt" som vel er inspirert av folkedrakter fra Hallingdal, tror jeg. Det finnes mange varianter av denne, og den har nok vært brukt mange fler steder enn der den opprinnelig kommer fra.

    SvarSlett
  8. Håper dagen har vært fin for deg og dine, kjære, kjære venn. ♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...