søndag 9. oktober 2011

Vinnerlykke!

 
 

Se hva jeg vant! Nydelig og fin premie i gi-broten hos Inger-Lise med den kjempekoselige bloggen I 133
Jeg har liksom aldri vært en "vinner" sånn konkurransemessig segg (selv om jeg har vunnet bl.a. verdens beste familie, men dem tok jeg ikke lodd på *fnis*)

Det er ekstra moro å vinne når det er noe så fint ♥ Alle tingene var sånt jeg kunne sett på i butikken, men kanskje ikke kjøpt for jeg treeenger jo ikke...

Kjøkkenhåndklærne hadd jeg derimot IKKE klart å gå ifra, tror jeg. De er jo så fine! *sukk* Og kjøkkenhåndklær er jo nyttige også, sant? Man har jo bruk for kjøkkenhåndklær (nå kan du rope "JA!!!!")


Nydelig hjemmelaget kort fulgte også med, med koselig hilsen inni. Notere ide til julekort! Minstemor var veldig kjapp med å rydde te-posene vekk, de kunne jo ikke ligge og slenge, men måtte arkiveres i boksen vi har med løse te-poser (den ene te-posen er forresten drukket opp allerede).

Tusen takk, fine Inger-Lise, for fin gave! Anbfaler alle å ta en titt innom bloggen din ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...