tirsdag 8. november 2011

Hjemmekontor-dag

 
Puh! Hjemmekontor i dag, med massevis av (kjedelig) papirarbeid. MVA og skatt, regnskap og tall i haugevis. Det må jo gjøres... og for at regninga fra regnskapsføreren skal bli HELT astronomisk, må jeg gjøre en del selv. Jeg sier til meg selv at det ikke er kjedelig... og tar en liten runde i snøen sammen med Snorkfrøken når det blir for stusslig.

Snart ferdig nå! Må bare gå gjennom kontoutskriftene. Og omsetninga fra kassa i butikken. Og printe ut noen greier. Men SNART kan jeg gjøre noe gøyere.

Er det fer flittige hjemmearbeiende der ute mon tro?

4 kommentarer:

  1. Så flink du er!
    Jeg er ikke hjemmearbeidende, og passer nok dårlig til det. Jeg lar meg alt for lett distrahere av alt mulig annet...

    Ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  2. Akkurat hjemmekontor kunne jeg
    faktisk tenkt meg, men har aldri
    fått tilbud om det. Heldige deg sier
    nå jeg,... ;)) Koselig hjem du har!

    Unn ;)

    SvarSlett
  3. Jeg er i fødselspermisjon om det teller :)
    Og fine koppen. Stod og holdt i den i butikken, men lot den være igjen. Lurer på om jeg må tilbake :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...