tirsdag 22. november 2011

Juleønsker


  
    
  
  


                   


 
Drømme-julegaver uten forankring i virkeligheten - bare fordi de er vakre, og dette er den tida på året man har lov til å ønske seg ting man ikke trenger (eller har plass til...) 

Lyslykt "DWL Hurricane" fra Holmegaard
Kopper "fluted contrast" fra Royal Copenhagen
Liten kakepynter fra Lekue
Tekanne "Norm" fra Menu
Stor gryte fra Le Creuset
Presskanne "Dot" av Paul Smith for Stelton
Kitchen Aid kjøkkenmaskin - grønn kanskje?
Tekanne "Teema" fra Arabia
Vase fra Wik & Walsøe
Dessertskåler "Kastehelmi" fra Iittala

11 kommentarer:

  1. Herlige ønsker, kunne tenkt meg flere av dem selv ;)
    Håper du får flere av dem under treet i år ;)
    Kan virkelig anbefale le creuset kjelene, fikk et par turkise til jul i fjord å de er i daglig bruk!! Så er de jo sååå fine!

    SvarSlett
  2. De kakepyntedingsene ønsker jeg meg også. Virker så fine.

    Og du er så fin. Er så glad i deg.

    SvarSlett
  3. Masse snacks der :) Nyttig, vakkert og fargerikt ;)
    Ha en fin dag :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Jaaa. Vad ska man säga.... Sådär ser min önskelista ut också. Nästan exakt! ;-)

    SvarSlett
  5. Så mye fint! Jeg hadde ikke sagt nei takk om nissen hadde kommet med dette. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. De vasene fra Wik og Walsøe
    er virkelig lekre!

    KLEM fra Unn :)

    SvarSlett
  7. Kan jeg kopiere denne ønskelista? Me like!

    SvarSlett
  8. Grønn KitchenAid ser sprekt ut! Eg har også det høgt opp på lista, min favoritt har vore raud, men eg ser no at den grøne er veldig lekker.

    SvarSlett
  9. Så mye fint!

    Vet du, jeg har Holmegaard lykta, le creuset kasserollen, Kitchen Aiden og WW vasen og de er absolutt å anbefale :)

    I dag har jeg forspist meg på sushi, elsker det!
    Fabelaktig morgendag til deg, her er det straks loppekassen!
    klemklem

    SvarSlett
  10. Her var det masse fint! Hadde blitt veldig glad hvis noe av dette lå under treet, men sjansen for det tror jeg er liten...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...