onsdag 2. november 2011

Hva skjer'a?

 
 
Jaggu sa jeg kaos! Jeg fikk akutt ånden over meg. Nå som barnevognens tidsepoke ubønnhørlig går mot slutten trenger jeg ikke plass til deni gangen lenger. Så - nå skal der ommøbleres!

En liten mandags-åpenbaring fikk meg til å innse at vi trenger plass til KLÆR og SKO, ikke vogn. Nå er vogna permanent parkert bak i stasjonsvogna, så kvitter vi oss med den i løpet av  vinteren, tenker jeg.

I ettermiddag så det sånn ut på bildene, men jeg har en PLAN! Nå må bare detaljene på plass.

...noen som vet hvor jeg kan få tak i nye, litt fargerike knotter til kommoden forresten? Gjerne noen som ser ut som fargerike, blanke kuler. Eller noe annet gøy.

Her er forøvrig et innlegg som viser hvordan gangen har vært fram til i dag. Enjoy!

16 kommentarer:

  1. GØY ommøblering!
    Jeg har heklet "trekk" til knottene mine, da kan du velge trekk helt selv. Bare lag en runding, og tre en tråd gjennom ytterst på rundingen, knyt rundt knotten og VIPS! nye knotter! :)

    SvarSlett
  2. Ommøblering er bra for sjela! Kan du ikke kjøpe noen kule perler og lage knotter selv? (jeg vet det ikke er svaret man vil ha, for det har man jo selvfølgelig tenkt på). I så fall har de faktisk noen fargerike varianter på IKEA nå, og sikkert mange kule "knobs" på etsy!

    SvarSlett
  3. Dette blir bra, deilig å få større plass i gangen:) Blir jo en del klær og sko med 3 barn i huset:)
    Knotter er jeg ikke så vel bevandret i:) Ikea har jo litt utvalg:)

    klem Trine.)

    SvarSlett
  4. Vi skal kvitte oss med (den neste ubrukte) vogna som står i gangen her å bare tar plass vi også.
    Legges ut for salg i dag tenker jeg =)
    Jeg har sett fargerike knotter på IKEA mener jeg,
    og har ikke Kremmerhuset noen også?

    Ønsker deg en super dag! =)

    SvarSlett
  5. Ommøblering er kjekt det, og godt å få kvitte seg med unødvendige ting og tang. Nettpynt har mange fine knotter :-)
    Lykke til!

    SvarSlett
  6. Herlig å se litt rot! :-)
    Jeg vet at vi har noen keramikknotter på Sukker, de er røde tror jeg, og kanskje noen grønne. Og så ganske unike da :-D
    Jeg står på Sukker i morgen, kom innom og si hei? :-)

    SvarSlett
  7. He he :) Sånn så det ut her også i går. Ryddet ut av kottet og inn i hyller og skap. Men det blir bra til slutt!! :)
    Klæm

    SvarSlett
  8. Ja forandring og møbelering er gøy!! Blir nok fint hos dere og så greit med større plass i gangen.

    Fin dag!!

    SvarSlett
  9. Spennende!!
    Ommøblering er gøy!!!
    Kos deg:)

    SvarSlett
  10. Du er så dyktig pus. Dette kommer til å bli så bra!

    SvarSlett
  11. Er litt deilig å bli kvitt vogna ja. Vi solgte vår her for ikke så lenge siden. LItt vemodig og rart men godt. Å så god plass man får.
    Jeg har foresten kjøpt noen fine knotter hos Indiska i byen.

    SvarSlett
  12. Ouuhh jeg gleder meg til vi kan vinke barnevogna farvel :D

    Jeg liker knappene fra Anne Black, En Gul Knapp har dem: http://www.engulknapp.no/public/Default/Group-Anne_Black-320.aspx

    Men de er jo ikke de mest fargerike der ute, bare de første jeg tenke på :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg, i dag kom jeg over bloggen din...så fin den er...ærlig og sjarme, min type stil blogg, legger meg til som følger hos deg jeg. Ser du har vært i Marokko, jeg har bare så lyst til å reise dit. Ha en glad helg videre, hilsen Wilhelmine

    SvarSlett
  14. oi! blir spennende å se hva som skjer=)

    SvarSlett
  15. Haha - herlig kaos.

    Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar. Jeg blir veldig ydmyk - over at noen tenker på meg slik du skriver. Jeg henger med - tar time for time - noen ganger sekund for sekund - og ta hensyn til meg selv - altså ikke presse meg og sørge for at kortisolnivået blir høyt - for det er som gift for kroppen min. Dette er jo skikkelig møkkaperioden av året - men prøver å gjøre det beste ut av det - tross alt.

    Den beste klemmen ;)!

    SvarSlett
  16. Hva med å bruke sprettballer i fine farger som kommodeknotter? en lang skrue fra innsiden av skuffen burde holde den på plass en stund.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...