søndag 20. mars 2011

Av og til stikker vi til fjells

  
  

 

 
 

  

Det er fantastisk å reise hjemmefra, bare for noen få dager. Opp og ut, til fred og ro, vekk fra alle skal og må.

Vi har tilgang til hytte på fjellet. Ny, enkel, vakker, ingen innlagt strøm, bare kaldt vann i krana, men massevis av levende lys, parafinlamper, propan og et lite solcellepanel.

Vi har tilbragt en helga med å gjøre ting vi har lyst til, far og unger ute i snøen, mor inne eller i solveggen med strikketøy og interiørblader. Håper det ikke blir lenge til neste gang ♥

6 kommentarer:

  1. Kjempegreit å komme seg bort iblant, og ikke være så tilgjengelig. Deilig å være uten TV noen dager å synes jeg. Vi har ikke TV på hytta, og da blir det god tid til å strikke å lese bøker i stedet ;)
    Ha en fin uke :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  2. Det er utrolig deilig å stikke av fra hverdagen av og til:) Herlige bilder og beskrivelse av hytta!

    Og om det er en stol jeg har funnet i Finnland får du se i morgen ;)

    klem, camilla

    SvarSlett
  3. så fantastisk deilig det høres ut! også kunne sitte med en solvegg da, gitt! *misunnelig *
    familien min har flere ganger tilbrakt sommeren på ei gammel seter opprinnelig fra 1600-tallet på fjellet. ikke vann, strøm eller toalett. har utedo;)
    men det er så utrolig avslappende!

    SvarSlett
  4. Bildene dine er vidunderlige! Den hytta så bare så fredelig ut. Herlige ungen som ligger og sover i sengen. ♥ Kan tenke meg at det var godt med litt miljøskifte.

    Loveju!

    SvarSlett
  5. Sukk, det hørtes heeelt perfekt ut! Og det så veldig koselig ut også! :)

    SvarSlett
  6. Så fin blogg du har! :) GODT å lese en interiørblogg som ikke bor i superstort hus med plass til å ha minimalistisk stil :-)
    Gleder meg til å lese bakover i bloggen din, og til å fortsette å følge deg videre!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord - jeg elsker tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...